Vanliga frågor och svar
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är 2-5 arbetsdagar
Har ni varan på lager?
Ja, Om du kan lägga in en produkt I varukorgen, är den som utgångspunkt i lager.
Om beställningen är ett stort antal av produkter rekommenderar vi att ringa oss ifall vi har inne i lager eller att det eventuellt kan bli längre leveranstid.
Betalningsmöjligheter
Våra betalningslösningar är säkra och smidiga. Vi erbjuder Klarna Smooth Payments.
För företagskunder kan ni använda er av klarna men om ni vill ha faktura utan och använda klarna kan vi ordna det genom att ni kan ringa till oss!
Felaktig/inte fått faktura
Om det är något fel med fakturan ber vi dig att kontakta Klarna AB.
E-post: info@klarna.com, Klarnas kundtjänst: +46 (0)8 – 120 120 10
Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
En av dom vanligaste orsakerna till att en orderbekräftelse inte kommit fram är om kunden inte fyllt I sin e-postadress korrekt. Annars ring eller maila oss så försöker vi se vad problemet är.
Om jag ångrar mitt köp?
Vi tillämpar 30 dagars fri returrätt på alla oanvända, oöppnade och otestade varor. Läs mer i våra allmänna köpvillkor.
Kontakta våran kundservice så hjälper vi dig.
Vi strävar efter att ha en så nöjd kundgrupp som möjligt. Hittar du inte ett svar på din fråga så hjälper våran kundservice dig här.